loading...
گروه کشاورزی استان کردستان
گروه کشاورزی بازدید : 485 سه شنبه 06 آبان 1393 نظرات (1)

به نام خدا

به سایت گروه کشاورزی استان کردستان خوش آمدید

با عرض سلام خدمت همکاران گرامی

این وبلاگ جهت اطلاع رسانی فعالیت های گروه آموزشی کشاورزی استان کردستان و تبادل نظر با همکاران شاغل در هنرستان های کشاورزی سطح استان راه اندازی شده ، جهت پربار تر شدن وبلاگ و استفاده هر چه بهتر همکاران از تجارب یکدیگر و هم افزایی بین همکاران بخش انجمن های سایت راه اندازی شده، که همکاران می توانند با عضویت در این وبلاگ به ارسال مطلب و بحث در انجمن های آن اقدام نمایند از همکاران ارجمند تقاضا داریم در این وبلاگ عضو شده و وبلاگ گروه را پربارتر و غنی تر نمایند. همکاری با گروههای آموزشی موجب دلگرمی ما خواهد شد.

ورود به انجمن های سایت

عضویت در انجمن ها

عضویت در سایت

آدرس پست الکترونیک گروه : kurdagrigroup@chmail.ir

گروه کشاورزی بازدید : 697 شنبه 14 اسفند 1395 نظرات (2)

نرم افزار "بانک سوالات و برگه آزمون ساز " با حجم کم و کارایی بسیار خوب بهترین گزینه برای تهیه بانک سوالات و صدور برگه های امتحانی برای اساتید و معلمان و مربیان می باشد. این نرم افزار هیچ پیش نیازی ندارد و به تنهایی بانک اطلاعاتی شما را راه اندازی نموده و نگهداری از آنها را به عهده می گیرد.

نرم افزار "بانک سوالات و برگه آزمون ساز کانی" امکان ذخیره سازی نمونه سوالات دروس مختلف را که در سالهای متمادی طرح کرده اید فراهم می کند، با این نرم افزار هر زمان که نیاز داشتید می توانید از میان سوالات ذخیره شده در بانک سوالات، فقط با چند کلیک تعدادی را انتخاب نموده و برگه آزمون استاندارد صادر نمایید، برگه امتحانی دارای سربرگ کامل با قابلیت سفارشی سازی، ردیف و بارم و مجموع نمرات بوده و امکان پیش نمایش و چاپ برگه به راحتی فراهم می باشد.

شما می توانید قبل از تهیه نسخه اصلی نرم افزار، نسخه آزمایشی آن را دریافت نموده و از امکانات آن استفاده نمایید و در صورت رضایت، نسخه اصلی را تهیه نمایید.

توضیحات بیشتر در ادامه مطلب

گروه کشاورزی بازدید : 393 دوشنبه 12 مرداد 1394 نظرات (1)

 

اطلاعیه آزمون سال ۹۴ آموزش و پرورش به نقل از سازمان سنجش آموزش کشور :

وزارت آموزش و پرورش به منظور تأمين نيروي انساني متعهد و كارآمد مورد نياز، براساس مجوز شماره ۱۳۵۳۲- ۹۴/۲/۷ معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور و در چارچوب قانون مديريت خدمات كشوري حدود ۳۷۰۰ نفر از افراد واجد شرايط را از طريق برگزاري آزمون توانمندهاي عمومي و تخصصي در تاريخ  ۹۴/۶/۲۷ طبق شرايط ذيل به صورت پيماني در مشاغل آموزشي استخدام مي نمايد.

 برای مشاهده آگهی کامل ادامه مطلب را مطالعه نمایید.

گروه کشاورزی بازدید : 358 سه شنبه 23 تیر 1394 نظرات (0)

 

آخرین جزئیات استخدام آموزش و پرورش

آخرین خبر و جزئیات آزمون استخدامی آموزش و پرورش را از زبان معاون سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به نقل از خبرگزاری فارس به شرح زیر است:

معاون سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در پاسخ به این سوال فارس آخرین وضعیت استخدام‌های آموزش و پرورش چیست، تصریح کرد: هنوز زمان قطعی مشخص نیست و با وزیر آموزش و پرورش هماهنگ شده تا متناسب با مقطع تحصیلی آینده تصمیم‌گیری شود.

معاون توسعه مدیریت سرمایه انسانی سازمان مدیریت گفت: تا پایان هفته دستورالعمل مربوط به استخدام آموزش و پرورش نهایی می‌شود و احتمالاً‌ آزمون آن در شهریور ماه برگزار شود.

معاون توسعه مدیریت سرمایه انسانی سازمان مدیریت در مورد استخدام ۸ هزار نفر در دولت بیان داشت: این موضوع به تدریج در حال انجام است و از اول امسال بر اساس آمار و اطلاعاتی که استان‌ها ارائه داده‌اند، افراد به تدریج وارد دستگاه‌های اجرایی می‌شوند.

صفدری با اشاره به اینکه فرآیند اجرایی این استخدام‌ها در حال انجام است، افزود: مباحث مربوط به کارآموزی و فرآیند جذب آنها انجام می‌شود و بودجه آن نیز تامین شده است.

وی در پاسخ به این سوال فارس که آیا درخواست جدیدی استخدام از سوی دستگاه‌ها وجود دارد عنوان کرد:‌ دستگاه‌های جدیدی پیشنهادات خود را ارائه داده‌اند و این مباحث در حال بررسی است و رویکرد استخدام و جذب بر اساس پست‌های تخصصی و ستادی خواهد بود البته چارچوبی برای این مباحث تعیین شده که سند برنامه نیروی انسانی خود را به سازمان ارائه کنند تا نقطه تعادل عرضه و تقاضای نیروی انسانی مشخص شود.

دانلود نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش :

گروه کشاورزی بازدید : 353 دوشنبه 25 خرداد 1394 نظرات (0)

 

حتما شما هم تمایل دارید تاریخ تولد خودتان یا نزدیکانتان را بر اساس تاریخ میلادی بدانید یا تاریخ رویدادها و وقایع دیگر را بر اساس تاریخ میلادی تبدیل نمایید، برای انجام اینکار می توانید دست به محاسبه بزنید و به تقویم ها نگاه کنید یا سالها و ماه ها را حساب کنید اما در هر صورت کار مشکلی بوده و امکان اشتباه دارد، ما در اینجا امکان محاسبه و تبدیل تاریخ را بصورت آنلاین فراهم کرده ایم تا اینکار را براحتی انجام دهید.برای اینکار بر روی لینک زیر کلیک نمایید تا وارد برگه تبدیل تاریخ شوید.
گروه کشاورزی بازدید : 10963 سه شنبه 25 آذر 1393 نظرات (1)

 

همانطور که میدانید نرم افزار MS Excel جزو بهترین نرم افزارهای صفحه گسترده می باشد و قابلیت های فراوانی دارد که از آن برای آسان نمودن کارهای دفتری و اداری که نیاز به جدول و محاسبه دارند استفاده کرد ، یکی از کاربردهای آن که بویژه در مدارس و آموزشگاه ها می تواند بسیار مفید باشد صدور کارنامه برای دانش آموزان و داوطلبان می باشد که معمولا این کار بصورت ماهیانه انجام می شود در این مطلب یک فایل اکسل به درخواست دوستان و همکاران آماده کرده ایم که برای صدور کارنامه ماهانه در مدارس کاربرد داشته و پیش از این نیز در چند مدرسه استفاده شده است .
گروه کشاورزی بازدید : 518 چهارشنبه 21 آبان 1393 نظرات (0)

 

ذز این مطلب تعداد 20 نمونه سوال در بخش ماشین های کاشت درس ماشین های تهیه زمین و کاشت آماده کرده ایم که در ادامه مشاهده خواهید نمود.
گروه کشاورزی بازدید : 273 سه شنبه 20 آبان 1393 نظرات (0)

اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان

معاونت آموزش متوسطه

اداره تکنولوژی و گروههای آموزشی متوسطه

جدول دروس و بودجه­بندی آزمون مستمر هماهنگ نوبت اول شاخه­ی فنی و حرفه­ای استان کردستان آذر ماه 1393

 

نام گروه

رشته

شاخه

یکشنبه

2/9/93   سال سوم

دوشنبه

3/9/93سال دوم

سه شنبه

4/9/93      سال سوم

چهارشنبه

5/9/93      سال دوم

کشاورزی

ماشین­های کشاورزی

فنی حرفه­ای

کاربرد و سرویس تراکتور (تا صفحه 63)

ریاضی 2

(تا پایان صفحه 53)

محاسبات فنی (تا صفحه 30)

موتورهای احتراقی (تا صفحه 63)

امور زراعی باغی

فنی و حرفه ای

تولید محصولات باغی

( تا پایان صفحه 68)

ریاضی 2

(تا پایان صفحه 53)

حفظ نباتات 2

(تا پایان صفحه 40)

گیاه شناسی

(تا پایان صفحه 65)

 

 

 

نام گروه

رشته

شاخه

یکشنبه

2/9/93   سال سوم

دوشنبه

3/9/93سال دوم

سه شنبه

4/9/93      سال سوم

چهارشنبه

5/9/93      سال دوم

شنبه8/9/93

سال دوم و سوم

کشاورزی

ماشین­های کشاورزی

کاردانش

کاربرد و سرویس تراکتور

(تا صفحه 63)

ریاضی 2

(تا پایان صفحه 53)

کارآفرینی (تا صفحه 48)

قانون کار (تا صفحه 34)

بهداشت و ایمنی کار

(تاصفحه 46)

امور زراعی باغی

کاردانش

تولید محصولات باغی

( تا پایان صفحه 68)

ریاضی 2

(تا پایان صفحه 53)

کارآفرینی (تا صفحه 48)

قانون کار (تا صفحه 34)

بهداشت و ایمنی کار

(تاصفحه 46)

 

 

گروه کشاورزی بازدید : 334 دوشنبه 12 آبان 1393 نظرات (0)

 

حتما تا بحال نام ECU  را شنیده اید. ECU یا به عبارت دیگر مغز فعال موتور وظیفه نحوه انتقال سوخت به داخل سیلندر و  میزان اختلاط آن با هوا و بعضی وظایف دیگر را بر عهده دارد. حضور انژکتور (Injector) در خودرو های جدید، آنها را بسیار کارامدتر کرده است و به ندرت تنظیم موتور بهم می ریزد.
گروه کشاورزی بازدید : 814 یکشنبه 11 آبان 1393 نظرات (1)

 

پس از انتشار محصول قبلی به نام “کارنامه ماهانه هوشمند اکسل” اکنون محصول دیگری را برای شما آماده کرده ایم به نام “کارنامه تحصیلی هوشمند اکسل” ، این محصول نیز همانند محصول قبلی برای صدور کارنامه در مدارس استفاده می شود اما تفاوت هایی بین این دو محصول وجود دارد که با توجه به نیازتان می توانید یکی از این محصولات یا هردوی آنها را انتخاب نمایید.

این کارنامه با استفاده از اکسل ۲۰۱۳ تهیه شده و کارایی آن در این نسخه از اکسل ۱۰۰% است اما در نسخه های ۲۰۱۰ و ۲۰۰۷ نیز کار می کند.

ویژگیهای این محصول به شرح زیر است:

  • امکان افزودن تعداد دروس به صورت نامحدود
  • ثبت کد درس و ضریب (واحد) درس
  • امکان تعریف ۲۰ درس
  • ایجاد آنی کارنامه پس از ثبت نمره ها
  • کارنامه استاندارد با امکان محاسبه مجموع نمرات و معدل با ضریب و بدون ضریب
  • امکان ثبت مشخصات دانش آموز شامل :
  1. نام و نام خانوادگی
  2. نام پدر
  3. شماره شناسنامه
  4. کد دانش آموزی
  • امکان چاپ به سه صورت :
  1. چاپ کارنامه
  2. چاپ نمودار ستونی
  3. چاپ کارنامه و نمودار در یک صفحه
  • دارای راهنمای استفاده در خود فایل
  • امکان انتخاب دانش آموز از لیست بازشو برای صدور کارنامه
  • تغییر آنی کارنامه و نمودار با انتخاب دانش آموز
  • استفاده از کدهای پیشرفته VBA برای انجام محاسبات
  • بدون نیاز به نصب هیچ برنامه جانبی ( فقط باید خود اکسل نصب باشد)

استفاده از این محصول بسیار ساده بوده و تنها کافیست اسامی دانش آموزان و نمره آنها را وارد نمایید تا همه چیز خودبخود آماده شود برای راحتی کار راهنمای فایل در داخل آن گنجانده شده تا همیشه در دسترس شما باشد.

توسط این فایل نتیجه نمرات هر دانش آموز را براحتی بصورت کارنامه و یا نمودار ستونی مشاهده می کنید.

این فایل بسیار انعطاف پذیر می باشد ، شما می توانید از آن برای صدور کارنامه در مدارس ، آموزشگاه ها و موسسات آموزشی یا برای استفاده شخصی و یا برای صدور کارنامه ماهانه استفاده نمایید.

چاپ کارنامه یا نمودار براحتی و تنها با یک کلیک و بدون نیاز به تنظیمات چاپگر انجام می شود. اگر چاپگر مجازی داشته باشید براحتی می توانید کارنامه و نمودار را به فایل PDF تبدیل نمایید.

در این فایل از ماکروهای پیشرفته اکسل استفاده شده و برای استفاده کامل از امکانات آن باید ابتدا ماکروها را فعال نمایید ، اگر نحوه فعال کردن ماکروها را نمی دانید نگران نباشید اینکار بسیار آسان است و فقط چند ثانیه زمان لازم دارد ما آموزش آن را برای شما آماده کرده ایم می توانید این آموزش تصویری را از لینک زیر مشاهده نمایید.

آموزش فعال کردن ماکروها در اکسل

دریافت فایل

گروه کشاورزی بازدید : 600 یکشنبه 11 آبان 1393 نظرات (0)

شاید شما درآمد ماهانه خوبی داشته باشید یا حتی چند منبع درآمدی داشته باشید اما خیلی از افراد با وجود درآمد زیاد از هدر رفتن پولشان شاکی هستند و اغلب عنوان می کنند که ” نمی دانم این همه پول چطوری خرج شده ”

  • اگر شما هم به دلیل مشغله زیاد حساب دخل و خرجتان از دستتان خارج شده.
  • اگر منابع درآمدی و هزینه ای شما زیاد است.
  • اگر تمایلی به تهیه نرم افزارهای گران قیمت و پیچیده حسابداری ندارید.
  • اگر می خواهید خودتان دخل و خرجتان را مدیریت کنید.

و …

راهکار ساده ما را امتحان کنید و مدیریت بودجه خانواده خود را با فایل اکسل انجام دهید.

این فایل برای مدیریت اقتصادی ماهانه خانواده طراحی شده و شما به راحتی با آن می توانید حساب های ماهانه خود را مدیریت کنید.

گروه کشاورزی بازدید : 176 سه شنبه 06 آبان 1393 نظرات (0)

 

با سلام خدمت همکاران گرامی
با توجه به گسترده بودن موضوعات مربوط به کشاورزی از همکارانی که تمایل به ارسال مطلب در این سایت را دارند در قسمت نظرات این مطلب درخواست خود را اعلام نمایید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از مطالب سایت رضایت دارید؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 61
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 31
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 42
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 309
  • بازدید ماه : 255
  • بازدید سال : 6,139
  • بازدید کلی : 98,039